Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2013 21:16 - Кутия за сърца
Автор: krissiru Категория: Поезия   
Прочетен: 1110 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кутия за сърца   Погледни ме.. Изглеждам толкова нежна и невинна нали? Но не знаеш,аз имам тайна. Черна тайна. В мен живее същество. Храни се с човешката любов. Но първо трябваше да погълне моята душа,така че нищо да не може да го спре. Отне ми правото да обичам. Отне ми радостта и ме направи сляпа за красотата по света. Даде ми обаче,ослепителна фалшива усмивка и машина поглъщаща любов. С усмивката да ги примамвам да се влюбят,с машината да ги оставям без души... Аз бях робиня на демонът. Но успях да спася късче от душата си.. Скрих я,за да не види и понякога като лъч светлина се прокрадваше в празната,черна душа. Осветяваше всичко и ми показваше любовта. Толкова сладка,крехка,чиста и магична. И веднъж й се отдадох. Беше грешно,но толкова красиво. Бях толкова запленена,че забравих за демона. Той видя искрицата светлина ,сграбчи я и пръсна я на хиляди парченца.Разпиля я.. Не остана НИЩО..Само тъмнина. Отне ми всичко демонът проклет.. И до сега съм крадла на сърца. Робиня на своята собствена душа. Кутия за сърца...  


Тагове:   сърце,   душа,   демон,   тъмнина,   любов,   черно,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krissiru
Категория: Поезия
Прочетен: 19249
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930